کاندیداهای احتمالی میاندوآب شاهین دژ و تکاب

بررسی و تحقیق در مورد کاندیداهای نمایندگی مجلس نهم شورای اسلامی

کاندیداهای احتمالی میاندوآب شاهین دژ و تکاب

بررسی و تحقیق در مورد کاندیداهای نمایندگی مجلس نهم شورای اسلامی

ثبت نام 125 نفر کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی آ.غ

 ثبت نام 125 نفر کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی آ.غ


 

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی در مصاحبه با خبرنگار سایت اطلاع رسانی استانداری گفت: در ششمین روز از مهلت ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مجموع 125 نفر تاکنون ثبت نام کرده اند.
فتح الهی با اشاره به فرارسیدن ایام 9 دی سالروز حماسه بصیرت دینی مردم و گرامیداشت این روز افزود: حضور میلیونی مردم در دفاع از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی درس عبرتی تاریخی به تمام معاندین نظام و دشمنان قسم خورده داد و نور امیدی در دلهای علاقمندان و مشتاقان نظام زنده کرد.
وی تاکید کرد: این حماسه عظیم مردمی یادآور روزهای پرشورانقلاب اسلامی بود که بار دیگر باعث تاکید بر آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شد.
وی در ادامه با یادآوری روند و آمار ثبت نام کاندیداهای انتخاباتی در سراسر استان اظهار کرد: تا پایان مهلت ثبت نام در ششمین روز در حوزه انتخابی شهرستان ارومیه 41 نفر، سلماس 8 نفر، حوزه ماکو، چالدران، شوط و پلدشت 12 نفر، در حوزه خوی و چایپاره 14 نفر، در حوزه نقده اشنویه 16، حوزه مهاباد هشت نفر که یک نفر نیز امروز در این حوزه اعلام انصراف نمود، در حوزه بوکان 7، حوزه پیرانشهر و سردشت 8 و حوزه میاندوآب ، شاهیندژ و تکاب 11 نفر تاکنون ثبت نام نمودند.
رییس ستاد انتخابات استان همچنین تاکید کرد: با همکاری متقابل فرمانداران، بخشداران و اعضای هیات های نظارتی شورای محترم نگهبان در استان تمام هیات های اجرایی در سراسر شهرستانهای استان تشکیل شده است.
فتح الهی ادامه داد: تمامی این هیات ها نیز اولین جلسه کاری خود را تشکیل داده و آماده به اجرای برنامه های زمانبندی خود می باشند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار اظهار کرد: هیات های اجرایی مسوول استعلامات اولیه و بررسی اولیه صلاحیت کاندیداهای انتخاباتی و نیز تعیین شعب اخذ رای و اعضای صندوق های اخذ رای را برعهده دارند.
فتح الهی خاطرنشان شد: در کلیه مراحل کار اعضای محترم شورای نگهبان بر حسن روند اجرای اقدامات مورد نظر نظارت کامل دارند.
/07:35 ب.ظ

 


کد خبر:  13130
فرستنده: News Admin
گروه: اخبار استانداری
تاریخ انتشار : 8 /10 /1390 ساعت 07:35 ب.ظ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد