کاندیداهای احتمالی میاندوآب شاهین دژ و تکاب

بررسی و تحقیق در مورد کاندیداهای نمایندگی مجلس نهم شورای اسلامی

کاندیداهای احتمالی میاندوآب شاهین دژ و تکاب

بررسی و تحقیق در مورد کاندیداهای نمایندگی مجلس نهم شورای اسلامی

آغاز ثبت نام کاندیدا های انتخابات نهمین دوره مجلس

معاون سیاسی اجتماعی استاندار
ثبت نام از کاندیداهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آذربایجان غربی آغاز شد


 
معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و رییس ستاد انتخابات استان در گفتگو با خبرنگاران  با بیان اینکه مجلس نهاد قانونگذاری بوده و در بودجه ریزی نقش جدی را ایفا می کند، افزود: نقش نظارتی مردم از راه ایفای نقش نمایندگی وکلای مجلس و حق تحقیق و تفحص پیاده می شود و این هدف مهم از راه برگزاری انتخابات عملی می شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار
ثبت نام از کاندیداهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آذربایجان غربی آغاز شد

 

 
معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و رییس ستاد انتخابات استان در گفتگو با خبرنگاران  با بیان اینکه مجلس نهاد قانونگذاری بوده و در بودجه ریزی نقش جدی را ایفا می کند، افزود: نقش نظارتی مردم از راه ایفای نقش نمایندگی وکلای مجلس و حق تحقیق و تفحص پیاده می شود و این هدف مهم از راه برگزاری انتخابات عملی می شود.
دکتر فتح الهی با اعلام اینکه 12 نماینده در 9 حوزه انتخابیه استان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب خواهند شد،‌ گفت: از امروز تا 9 دی به مدت یک هفته ثبت نام از کاندیداهای نمایندگی مجلس انجام می شود.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان وجود 17 شهرستان در آذربایجان غربی، خاطر نشان کرد: ثبت نام در 9 حوزه انتخابیه خواهد بود و برخی شهرستان ها برای سایر حوزه ها نیز ثبت نام خواهند کرد، برای مثال در شمال استان شهرستان ماکو از کاندیداهای شهرستان های پلدشت ، چالدران و شوط و شهرستان خوی از چایپاره و شهرستان میاندوآب از تکاب و شاهین دژ و شهرستان نقده از اشنویه و پیرانشهر نیز از سردشت ثبت نام خواهد کرد.
وی ارائه گواهی رسمی پذیرش استعفای کاندیداهایی که پست اجرایی داشتند را به هنگام ثبت نام ضروری عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: کاندیداهای انتخابات باید حداقل 30 سال تمام و حداکثر 75 سال تمام داشته باشند.
رییس ستاد انتخابات استان با اعلام اینکه پس ازاتمام مهلت ثبت نام از 10 دی تا 19 دی به مدت ده روز کاری زمان بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات در هیات های اجرایی است، افزود: پس از اعلام نتایج بررسی ها معترضان می توانند از 21 تا 24 دی ماه به هیات نظارت استان شکایت خود را تقدیم کنند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار در ادامه با اعلام اینکه از 25 دی تا یکم بهمن نیز مهلت رسیدگی به شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده توسط هیات نظارت استان و اظهار نظر در خصوص صلاحیت کلیه داوطلبان پس از کسب نظر هیات مرکزی نظارت و اعلام آن به فرمانداران است، اضافه کرد: از 2 بهمن تا 21 بهمن نیز زمان دریافت شکایت از داوطلبان رد صلاحیت شده و اظهار نظر قطعی و نهایی شورای نگهبان در خصوص کلیه داوطلبان و اعلام آن به وزارت کشور است و از 25 بهمن تا یکم اسفند نیز زمان رسیدگی به شکایت داوطلبان توسط شورای نگهبان است.
رییس ستاد انتخابات استان همچنین دوم اسفند را زمان اعلام قطعی اسامی نامزدها به مراکز حوزه های انتخابیه توسط وزارت کشور عنوان کرد و ابراز داشت: سوم اسفند انتشار آگهی اسامی نامزدها توسط فرمانداران مراکز حوزه های انتخابیه انجام خواهد شد و کاندیداها از 4 اسفند تا 10 اسفند ماه به مدت یک هفته مهلت قانونی دارند تا برنامه ها و تبلیغات خود را تا 24 ساعت قبل از آغاز انتخابات انجام دهند.

نظرات 1 + ارسال نظر
رحمت جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 http://rahmat14.blogfa.com

ما دین خود را چند می فروشیم ؟
مقیم لندن بود، تعریف می کرد که یک روز سوار تاکسی می شود و کرایه را می پردازد. راننده بقیه پول را که برمی گرداند 20 سنت اضافه تر می دهد!
می گفت :چند دقیقه ای با خودم کلنجار رفتم که بیست سنت اضافه را برگردانم یا نه؟ آخر سر بر خودم پیروز شدم و بیست سنت را پس دادم و گفتم آقا این را زیاد دادی ...
گذشت و به مقصد رسیدیم . موقع پیاده شدن راننده سرش را بیرون آورد و گفت آقا از شما ممنونم . پرسیدم بابت چی ؟ گفت می خواستم فردا بیایم مرکز شما مسلمانان و مسلمان شوم اما هنوز کمی مردد بودم. وقتی دیدم سوار ماشینم شدید خواستم شما را امتحان کنم . با خودم شرط کردم اگر بیست سنت را پس دادید بیایم . فردا خدمت می رسیم!
تعریف می کرد : تمام وجودم دگرگون شد حالی شبیه غش به من دست داد . من مشغول خودم بودم در حالی که داشتم تمام اسلام را به بیست سنت می فروختم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد